The Lolita

Alla inlägg den 23 juli 2014

Av The Lolita - 23 juli 2014 15:17

Hej

Ni har röstat lika på kawaii och min dag i omröstningen, så ag kommer ha med båda.Nu ska jag göra en ny omröstning som ni gärna får rösta i.


Glöm snälla inte att vara med i min veckns blogg tävling! Jag tror jag drar en vinnare nån gång typ klockan 6




Av The Lolita - 23 juli 2014 09:55

 

Jag hittade det här rummet på google. Jag tycker det är jättefint och om jag skulle ha mycket pengar skulle jag göra ett sånhärt rum. Min favoritfärg är rosa och ljusrosa.Det här är ett kawaii-sovrum och kawaii betyder ungefär sött på jpanska. Jag gillar japan och kawaii! 


 Snälla var med i min veckans blogg tävling! Jag vet att jag tjatar lite men jag vill ha med minst sju stycken innan ag drar en vinnare nån gång ikväll


 

Av The Lolita - 23 juli 2014 08:51

Godmorgon alla läsare. Idag ska jag mamma, pappapappa och Tilda åka till gröna lund. Jag kommer åka nästan allt! Jag har varit där en gång förr. Min favorit är Twister. Jag kommer kanske också åka i fritt fall. Kvasten och jetline ska jag också åka. Jag och Tilda kanske kommer gå i spökhuset.

Var med i min tävling där du kan bli veckans blogg! Jag lottar ut nån gång ikväll




Presentation


Hej vad kul att du hittade hit! Jag bloggar om kawaii-stilen Lolita och min vardag!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Gillar du den nya Lolita designen?
 Ja, awesome!
 Ja,den är fin
 Helt okej
 Kunde bli bättre

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Pink Bobblehead Bunny

Besökare

Veckans blogg


Ovido - Quiz & Flashcards